Konkurs Parlamentu Europejskiego

Dyrekcja Generalna ds. Komunikacji Parlamentu Europejskiego (DG COMM) opublikowała zaproszenie do składania wniosków o dotacje (granty) na organizację wydarzeń (COMM/SUBV/2018/E). Ogłoszenie jest skierowane do organizacji realizujących projekty (także internetowe), takie jak seminaria, konferencje, debaty, fora dyskusyjne, konkursy itp. które mogą służyć do komunikowania o Parlamencie Europejskim, a w szczególności o wyborach do PE w 2019 r.

Wcześniejsze zawarcie umowy o partnerstwie nie jest wymagane, aby ubiegać się o dotację na wydarzenia. Dofinansowanie może wynieść maksymalnie 80% całkowitego budżetu projektu. Termin składania zgłoszeń upływa 17 września 2018 r.

Ogłoszenie wyników jest zaplanowane na grudzień. Realizacja projektów musi zakończyć się do końca sierpnia 2019 r.

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy (w języku angielskim): http://www.europarl.europa.eu/contracts-and-grants/en/20150201PVL00100/Grants  .

Pytania powinny być kierowane na adres: dgcomm-subvention@europarl.europa.eu . Odpowiedzi na pytania w języku angielskim lub francuskim będą udzielana w ciągu pięciu dni roboczych. W przypadku pytań w innych oficjalnych językach UE ten termin może zostać wydłużony.